Wesco - 150 farverige år med kvalitetsdesign

Det originale Wesco-design er kendetegnet ved sine perfekte proportioner, moderne design med retro-look og en fantastisk funktionalitet. Og lige så vigtigt: Det er farverigt!

Siden begyndelsen i 1867 har Wesco været synonym med tysk kvalitet i form af lækkert design og højteknologiske funktionalitet som en af verdens førende producenter af bl.a. eksklusive affaldsspande, brødkasser og opbevaringsdåser. Wescos design er ikke kun praktisk – det er også smukt og farverigt med en charmerende retrostil, der oser af livsglæde og overskud.

Design med håndværkstraditioner
Familievirksomheden blev oprindeligt grundlagt som en håndværksvirksomhed, men som tiden gik udviklede Wesco sig til en rigtig industrivirksomhed med stor ekspertise i forarbejdning af metalplader og med en bred vifte af bolig- og køkkenudstyr i sortimentet. De gamle håndværksmæssige dyder har Wesco bevaret helt frem til i dag, og alle produkter bliver stadig fremstillet på fabrikken i Tyskland.
Efter 2. verdenskrig gav virksomhedens første innovative pedalspand startskuddet til en række revolutionerende produkter med affaldsspanden Pushboy som det mest ikoniske. Hvor en affaldsspand tidligere skulle gemmes væk, gjorde Wesco den nu til et stykke lækkert design i hjemmet.
Et designikon bliver født
Da Wescos nuværende direktør var udvekslingsstudent i USA i 1970’erne, blev han begejstret for affaldsspandenes amerikanske design. Han tog ideen om rummelige affaldsspande med hjem til Tyskland, hvor Wescos store erfaring med metalarbejde skabte et originalt tysk produkt – inspireret af ”The American Way of Life”. Designikonet Pushboy var født. Affaldsspanden blev begyndelsen på Wescos store sortiment til husholdningen.

Wesco – enestående kvalitet og farverig retrostil
Har du lyst til flere farver i køkkenet? Så har Wesco iøjnefaldende design til både det store og mindre køkken, badeværelset – og hvor du ellers ønsker. Pedalspandene fås i en lang række solide modeller, størrelser og farver, der giver rummet et unikt præg. Alle står de fuldstændigt stabilt og flere af pedalspandene har indbygget dæmper, så de lukker låget næsten lydløst, fx Baseboy, Kickmaster og Single Boy.
Wescos brødkasser fås i flere størrelser og designs til både den lille og store familie. Breadboy, Grandy og Elly er alle rummelige brødkasser, der gør det nemt at opbevare dit brød med stil, så det holder sig frisk længere.

Vejl. pris og forhandlerliste: www.tj.dk.

Se wesco produkter og find priser HER

MILJØBILLEDER

Herunder kan du downloade højtopløselige miljøbilleder fra kataloget.

Klik på linket, billedet åbner i browseren, højre klik på billedet, klik på 'Gem billede som', vælg hvor du vil gemme billedet på din computer.

Wesco_miljøbillede1

Wesco_miljøbillede2